Hippe Knutsels geeft creatieve workshops op bedrijfsfeesten!

Hebben jullie binnenkort een feestje op het werk. En mag jij dit organiseren? Leuk! Hippe Knutsels geeft creatieve workshops voor jong en oud! Wij hebben jarenlange ervaring op verschillende events van klein tot groot.

“Hippe Knutsels voor elk event”

Ik heb zelf ook jarenlange ervaring met het organiseren van events door mijn werk als Officemanager. Hierdoor weet ik hoe je een event tot in de puntjes kunt verzorgen. Ik denk graag met je mee en ik kan je ook tips geven om van jullie feest een groot succes te maken.

EVENTS

WORKSHOPS

NICE TO KNOW

  • Hippe Knutsels heeft jarenlange ervaring op events.
  • Hippe Knutsels kan tips en adviezen geven om jouw event naar “the next level” te tillen.
  • Het is mogelijk om de workshops af te stemmen op jullie eisen en wensen en wat past in het thema van feest.
  • Inhuur van een of meerdere professionele begeleiders mogelijk afhankelijk van de groepsgrootte.
  • Hippe Knutsels neemt alle benodigde materialen voor de workshops mee.
  • We richten de workshoptafels in en ruimen het daarna ook weer op.
  • Tijdens de workshops maken we foto’s die we naderhand naar de contactpersoon van het event doorsturen.
  • Wij bieden workshops aan voor jong en oud! Zowel voor kinderen als workshops voor collega’s.
  • Betaling kan op rekening met een betaaltermijn van 15 werkdagen.
  • We bieden workshops aan vanaf 30 minuten tot 2 uur. De gemiddelde workshoptijd is ongeveer 45 minuten afhankelijk van de leeftijd en knutselervaring.
  • De minimum leeftijd voor onze workshops bedraagt 4 jaar.

PRIJZEN

Hippe Knutsels werkt met een Event Starterskit. Zie hierbij de kosten die bij het Event Starterskit inbegrepen zijn.

Event Starterskit

Wij berekenen de workshops per deelnemer op basis van nacalculatie. Dit houdt in dat wij alleen de gebruikte materialen en/of aantal deelnemers factureren. Wij werken met een minimum aantal workshops per event. Het minimum aantal wordt per event bepaald door Hippe Knutsels en is afhankelijk van de te verwachte deelnemers.

Overige kosten